Subject: Arvamuse küsimine (krediidiinkassode eelnõu 376 SE)
From: Linnar Liivamägi <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Cc: "Eduard Odinets" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 13:23:53 +0300

Tere!

Riigikogu õiguskomisjoni menetluses on Vabariigi Valitsuse algatatud
krediidiinkassode ja -ostjate seaduse eelnõu
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/65742104-0a85-4a08-ba65-1
374049b9658/krediidiinkassode-ja--ostjate-seadus> 376 SE . Praegu on
käimas eelnõu teise lugemise ettevalmistamise etapp. Tänasel, 29.04.24
istungil toimunud arutelu käigus pidas õiguskomisjon vajalikuks küsida
Teie arvamust, kas näiteks eelnõu § 44 lg-s 3 sisalduv isikuandmete
käitlemise regulatsioon, aga ka eelnõus üldiselt kavandatud isikuandmete
käitlemisega seonduv on Teie hinnangul kooskõlas kehtiva isikuandmete
kaitse valdkonna õiguskorraga või vajaks eelnõu selles osas muutmist.
Mõistame, et aega vastamiseks napib, aga palume siiski võimaluse korral
hiljemalt reedeks, 3.maiks Teie kirjalikku arvamust. Ajasurvet põhjustab
vajadus eelnõu veel enne käesoleva istundjärgu lõppu seadusena vastu
võtta. Palume kirjalik vastus edastada [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  .

NB!  Eelnõu materjalid, sealhulgas esitatud arvamused/ettepanekud on
eelnõu kaardil avalikud (avamiseks klõpsake eelnõu numbril).

Lugupidamisega

Linnar Liivamägi

õiguskomisjoni nõunik

+372 631 6457

Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee